Kategorie

Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Opublikowany przez Waldemar Kania | 2018/08/21

Zabezpieczenie elektroniki podczas transportu




Gdy prowadzimy sklep sprzedający urządzenia elektroniczne, powinniśmy zadbać o to, aby sprzęt nie ulegał uszkodzeniu w trakcie transportu z magazynu do klienta.

Jeśli nie zadbamy o ten aspekt naszej działalności, będziemy narażeni na dodatkowe koszty, związane z naprawami lub wymianą wadliwego towaru. 
Co więc zrobić, aby uniknąć tych problemów? Przede wszystkim powinniśmy zadbać o to, żeby nasz towar był właściwie zapakowany. Warto stosować profile ochronne, które będą w stanie zamortyzować uderzenia i w ten sposób uratują elektronikę przed uszkodzeniem. 
Dodatkowo rozsądną decyzją jest inwestycja w wypełniacze do paczek (przykład). Z jednej strony ograniczają one możliwość niekontrolowanego przemieszczania się sprzętu w kartonie, a z drugiej strony zwiększają skuteczność ochrony zapewnianej przez profile ochronne. W przypadku uderzenia są one po prostu pierwszą warstwą, która przyjmie na siebie impet. 
Powinniśmy również poświęcić odpowiednio dużo czasu na wybór odpowiedniej firmy transportowej. Jeśli zdecydujemy się na najtańszą dostępną na rynku opcję, istnieje ryzyko, że nasze paczki będą przewożone w nieodpowiedni sposób, bez należytego zadbania o to, aby nic nie uległo zniszczeniu. 
Korzystając z usług sprawdzonego przewoźnika poniesiemy wprawdzie większe koszta, jednak będziemy mogli liczyć na to, że dostawca zadba o to, żeby nic nie uległo zniszczeniu. 
Ochrona przedmiotów w transporcie jest bardzo ważna dla naszego biznesu i jeśli odpowiednio zadbamy o ten aspekt, nasi klienci z pewnością polecą nas swoim znajomym.

Okiem reportera


biznes
finanse
ekonomia
pieniądz
przedsiębiorstwa