Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Jak maksymalnie wykorzystać przestrzeń reklamową?

Artykuły powiązane: biznes, marketing, targi

Jak maksymalnie wykorzystać przestrzeń reklamową? (...) O tym, że reklama jest dźwignią handlu, nie trzeba przekonywać nikogo. Zwłaszcza tych, którzy prowadzą własną działalność gospodarczą i myślą o maksymalnym powiększeniu grona potencjalnych klientów. Co robić, by jak najefektywniej do nich docierać? Najlepiej wybierać jak najciekawsze rozwiązania marketingowe. A tych na rynku jest mnóstwo. Firmy nierzadko korzystają z różnorodnych możliwości wystawienia swojej oferty. Wówczas kupując stojak reklamowy, możemy umieścić go nie tylko w pobliżu miejsca naszej (...)

Opublikowany przez Janusz Olbratowski | 2014/06/27

Jak maksymalnie wykorzystać przestrzeń reklamową?