Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Korzystanie z sieci bardzo pomaga nam w życiu

Artykuły powiązane: analiza danych, szkolenia z tableau i business inteligence, wizualizacja danych

Korzystanie z sieci bardzo pomaga nam w życiu (...) kilku sekundach możemy odszukać interesujące nas informacje. Bardzo często zdarza się tak, że czytając o czymś - czy to w tradycyjnych gazetach, czy już w artykułach dostępnych w sieci, napotykamy na słowo czy bardziej rozbudowane zagadnienia, które widzimy po raz pierwszy w życiu. Co za tym idzie - niestety ich nie rozumiemy, a bardzo chcielibyśmy wiedzieć, co one oznaczają. Co więc robimy? Po przeczytaniu poprzedniego artykułu, wpisujemy do przeglądarki do tej pory niezrozumiałe przez nas słowo czy zagadnienie, a (...)

Opublikowany przez Waldemar Kania | 2018/11/13

Korzystanie z sieci bardzo pomaga nam w życiu