Kategorie

Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Opublikowany przez Waldemar Kania | 2018/01/23

Spoty reklamowe od A do Z




Jest coś w telewizji, co oglądamy codziennie od wielu lat.

Chodzi mianowicie o reklamy. Produktów, usług, filmów, kampanii, seriali, wydarzeń. Tak naprawdę, to reklamuje się w nich wszystko, co się tylko da. Produkcja video tego rodzaju wymaga wieloosobowej ekipy. To prawie taki mini-film. Wymagany jest reżyser, scenarzysta i producent spotów reklamowych.
Dodatkowo, trzeba zapoznać się z marką danego produktu. Poznać jego opinie, wady i zalety. Tak, aby można go przedstawić od jak najlepszej strony na ekranie telewizora. Trzeba też wymyślić hasło reklamowe. Te najpopularniejsze, które zapadają nam w pamięć, np. "Zjedz snickersa bo zaczynasz gwiazdożyć" czy "Pij mleko, będziesz wielki" - to reklama sama w sobie. Powtarzane na ulicy, wśród znajomych i rodziny, sprawiają, że myślimy o danym produkcie bez potrzeby obejrzenia reklamy w telewizji. Dodatkowo, reklamy wymagają aktorów, zatrudnionych do ich grania. Chyba, że to animacje reklamowe, wtedy wystarczą specjalni graficy, którzy będą umieli stworzyć wszystko z podstawowych pikseli. 
Więcej informacji na stronie www.clipshop.pl
Dlatego właśnie od XX wieku istnieją agencje reklamowe, które zajmują się wszystkimi sprawami istotnymi dla stworzenia reklamy. To one organizują castingi dla aktorów, obliczają wszelakie koszta stworzenia spotu oraz tworzą scenariusz i hasła reklamowe. Pamiętając o gronie odbiorców, do jakiego chcemy trafić oraz o tym, że reklama nie powinna zawierać fałszywych informacji, pozostaje tylko podpisanie umowy z daną stacją telewizyjną. To wtedy ustala się częstotliwość pojawiania naszego spotu, jego długość na antenie oraz czas, kiedy nasza reklama będzie pojawiała się na ekranie.

Okiem reportera


animacje reklamowe
produkcja video
producent spotów reklamowych