Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Zarządzanie strategiczne w firmie

Artykuły powiązane: biznes, ekonomia, finanse, rekrutacja

Zarządzanie strategiczne w firmie (...) Business Solutions realizuje doradztwo w zakresie zarządzania projektami. Ponadto prowadzimy szkolenia biznesowe a także coaching, które mają następujące zadania:- zaprojektowanie procesu przygotowania a także wdrożenia uczestników projektu do nowych sposobów pracy w zespole projektowym,- kształtowanie i budowanie nowo nabywanych umiejętności dla właściwego funkcjonowania projektów,- stworzenie odpowiedniej organizacji zarządzania projektami w przedsiębiorstwie, jaka będzie sprzyjała sprawnemu oraz skutecznemu zarządzaniu portfelami projektów, jak również projektami,- stworzenie odpowiedniej metodologii zarządzania (...)

Opublikowany przez Karolina Kownacka | 2013/12/13

Zarządzanie strategiczne w firmie