Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Daj się poznać!

Artykuły powiązane: marketing, pr, promocja

Daj się poznać! (...) branży. Dzięki zaangażowaniu w taką działalność jak produkcja liter i napisów przestrzennych każdy ma szansę w agencji odszukać coś dla siebie. To prosty sposób by zaimponować osobom odwiedzającym placówkę. Niesamowite wrażenie na odbiorcach Twoich produktów z pewnością zrobią podświetlane litery przestrzenne, które niczym gwiazdy nocą rozświetlą ciemność lub znajdą zastosowanie w pomieszczeniach, którym chce się nadać nowoczesnego i nieco bardziej nietypowego wymiaru. Pamiętaj tylko o tym, by dobrze przemyśleć reklamowe hasła i (...)

Opublikowany przez Karolina Kownacka | 2020/05/19

Daj się poznać!