Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Ludzie to najważniejsze aktywa jakim dysponujemy

Artykuły powiązane: firma, impreza, integracja, poznań

Ludzie to najważniejsze aktywa jakim dysponujemy (...) Nowoczesne oraz prężnie działające firmy na rynkach rodzimych czy to międzynarodowych często zapominają o niezwykle ważnej rzeczy jaką jest utrzymywanie oraz krzewienie pozytywnych więzi pomiędzy pracownikami jacy pracują w określonym środowisku. Dzielenie wspólnej przestrzeni biurowej czy też terenu danego zakładu lub firmy wiąże się koniecznością godzenia różnych poglądów oraz osobowości pracowników, którzy wspólnymi siłami starają się przysłużyć dobru miejsca pracy, w którym się (...)

Opublikowany przez Waldemar Kania | 2017/10/05

Ludzie to najważniejsze aktywa jakim dysponujemy