Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Grupa Partner

Artykuły powiązane: ekonomia, finanse, kadry, księgowość, pieniądz, płace

Grupa Partner (...) Operujemy jako spółka konsultingowa i oferująca usługi outsourcingu. Należymy do grupy Partner specjalizującej się w oferowaniu usług z obszaru szeroko pojętego outsourcingu, prawa pracy a także finansów. W orbicie zainteresowania naszej firmy leżą średnie a także duże przedsiębiorstwa, a w szczególności zagadnienia (...)

Opublikowany przez Janusz Olbratowski | 2013/10/29

Grupa Partner