Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Maty wejściowe

Artykuły powiązane: buty, obuwie, odzież robocza, praca, ubrania

Maty wejściowe (...) usługi są świadczone w całym kraju. Istnieje możliwość podpisania umowy na regularne wymiany i profesjonalne czyszczenie mat, można również określić jak często potrzebny jest taki serwis (do wyboru jest 7, 14 lub 28 dni). Firma zapewnia kompleksowe działanie, zaczynając od odbioru maty, po jej wymianę i czyszczenie. Jeżeli klientowi (...)

Opublikowany przez Waldemar Kania | 2017/11/28

Maty wejściowe