Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Kompleksowa obsługa informacji dla firm

Artykuły powiązane: analiza danych, narzędzia do pracy z danymi, oprogramowanie tableau

Kompleksowa obsługa informacji dla firm (...) należy do takich narzędzi, za którego pomocą możemy tworzyć interakcje z innymi narzędziami firmy Microsoft, jak na przykład Excel i PowerPoint, i pozwala na wyjątkowo skuteczną pracę przy korzystaniu z materiałów źródłowych. Jednak najważniejszym powodem, dla którego warto posiadać owo oprogramowanie, jest możliwość wizualizacji danych, a co za tym idzie, pracę z wysoko i czytelnie dostępnym czynnikiem. Firma reklamuje produkt słowami, które można sparafrazować do: zobaczyć i zrozumieć, a nauka jego obsługi, w wersji (...)

Opublikowany przez Waldemar Kania | 2018/05/06

Kompleksowa obsługa informacji dla firm