Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Krótki poradnik na temat tonerów

Artykuły powiązane: biuro, biznes, materiały eksploatacyjne

Krótki poradnik na temat tonerów (...) Odpowiednie materiały eksploatacyjne to warunek niezbędny do użytkowania drukarek i kserokopiarek. Warto tutaj zwracać uwagę na znane marki (jak HP, Black Point itp.), aby tusz czy też toner długo nam służył. Tonery i tusze ( dostępne na https://www.drukowanie.net/ ), drukarki atramentowe oraz laserowe należą do artykułów pierwszej potrzeby każdego biura. Czym jest toner? Jest to drobny proszek zamykany w kasetach i pozwala on drukować. Można tworzyć strony kolorowe i czarno-białe. Gdy biuro potrzebuje wydruków kolorowych to powinno kupić kilka tonerów: magenta, cyan, żółty oraz czarny. Drukarski laserowe są szybsze i wolniejsze, a powoduje to ich przebieg. Zalety drukarek laserowych są liczne, należą do nich duża prędkość wydruku, (...)

Opublikowany przez Janusz Olbratowski | 2018/05/25

Krótki poradnik na temat tonerów