Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Daj się poznać!

Artykuły powiązane: marketing, pr, promocja

Daj się poznać! (...) Rozwój własnej firmy to duże wyzwanie. Kluczową rolę odgrywa odpowiednia strategia marketingowa. Musi być zgodna z wizją firmy, przestrzegać promowanych przez intytucję wartości i standardów, a równocześnie przyciągać grupę potencjalnych klientów. Nie może zatem być skierowana do wszystkich. Agencja reklamowa z Wrocławia to prosta droga do efektywnej kampanii w przestrzeni publicznej. Zatrudniając profesjonalistów możesz liczyć na fachowe doradztwo, oryginalne i kreatywne projekty, liczne pomysły, świeżą perspektywę oraz dobre rozeznanie w (...)

Opublikowany przez Karolina Kownacka | 2020/05/19

Daj się poznać!

Jak maksymalnie wykorzystać przestrzeń reklamową?

Artykuły powiązane: biznes, marketing, targi

Jak maksymalnie wykorzystać przestrzeń reklamową? (...) pracy, ale również na parterze biurowca, w którym pracujemy. Często w galeriach handlowych i ciągach komunikacyjnych, znajdują się wydzielone miejsca, w których takie stojaki można ustawić. Świetnym rozwiązaniem, być może również zajmującym mniej miejsca, jest stojak na ulotki. Tam możemy umieścić ulotki promujące nasze produkty lub usługi oraz w specjalnym miejscu umieścić tę ofertę, która jest naszą najnowszą promocją. Tym samym być może zwrócimy uwagę klientów, którzy omijają podobne punkty (...)

Opublikowany przez Janusz Olbratowski | 2014/06/27

Jak maksymalnie wykorzystać przestrzeń reklamową?