Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Grupa Partner

Artykuły powiązane: ekonomia, finanse, kadry, księgowość, pieniądz, płace

Grupa Partner (...) ciebie. W ramach naszej usługi zagwarantujemy ci: kontakt profesjonalnych fachowców, odciążenie pracowników twojej firmy w realizacji czynności rachunkowych, spokojny sen, obniżenie kosztów informatycznych, obniżenie w firmie kosztów prowadzenia księgowości, transfer odpowiedzialności na naszą firmę (dysponujemy (...)

Opublikowany przez Janusz Olbratowski | 2013/10/29

Grupa Partner