Kategorie

Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Opublikowany przez Janusz Olbratowski | 2014/06/27

Jak maksymalnie wykorzystać przestrzeń reklamową?




O tym, że reklama jest dźwignią handlu, nie trzeba przekonywać nikogo.

Zwłaszcza tych, którzy prowadzą własną działalność gospodarczą i myślą o maksymalnym powiększeniu grona potencjalnych klientów. Co robić, by jak najefektywniej do nich docierać? Najlepiej wybierać jak najciekawsze rozwiązania marketingowe. A tych na rynku jest mnóstwo. Firmy nierzadko korzystają z różnorodnych możliwości wystawienia swojej oferty.

Wówczas kupując stojak reklamowy, możemy umieścić go nie tylko w pobliżu miejsca naszej pracy, ale również na parterze biurowca, w którym pracujemy. Często w galeriach handlowych i ciągach komunikacyjnych, znajdują się wydzielone miejsca, w których takie stojaki można ustawić. Świetnym rozwiązaniem, być może również zajmującym mniej miejsca, jest stojak na ulotki.

Tam możemy umieścić ulotki promujące nasze produkty lub usługi oraz w specjalnym miejscu umieścić tę ofertę, która jest naszą najnowszą promocją. Tym samym być może zwrócimy uwagę klientów, którzy omijają podobne punkty promocyjne. Co więcej, do skutecznej promocji można wykorzystać konstrukcje prezentacyjne. Te wykonane są zazwyczaj z ram aluminiowych i mogą tworzyć dowolnej długości ścianki prezentacyjne.

Idealnie sprawdzą się na różnego rodzaju imprezach branżowych czy plenerowych, ale również do wykorzystania w przestrzeni budynku. Różnorodne wymiary ścianek pozwalają nawet na ich transportowanie samochodem osobowym. Dowolne przemieszczanie jest tym, co z powodzeniem mogą wykorzystywać nawet drobni przedsiębiorcy. Z powodzeniem dla biznesu.

Okiem reportera


biznes
targi
marketing