Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Ocena jakości zarządzania ochroną środowiska i bez

Artykuły powiązane: certyfikat iso, iso 14001, norma iso 22000

Ocena jakości zarządzania ochroną środowiska i bez (...) procesy w Firmie i zapobiega ewentualnym awariom mającym wpływ na stan środowiska naturalnego. Wyspecjalizowane organizacje i Firmy pomagają w przeprowadzeniu audytu, przygotowaniu niezbędnej dokumentacji, procedur i instrukcji oraz we właściwym wdrożeniu tak aby uzyskać właściwy certyfikat iso oraz norma iso 14001 była w pełni zastosowana. Temu służy System Zarządzania Środowiskowego. Na podwalinach iso 14001 oparta jest norma iso 22000, jako certyfikat iso zarządzania bezpieczeństwem żywności. Począwszy od producentów przez (...)

Opublikowany przez Karolina Kownacka | 2018/04/24

Ocena jakości zarządzania ochroną środowiska i bez