Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Ludzie to najważniejsze aktywa jakim dysponujemy

Artykuły powiązane: firma, impreza, integracja, poznań

Ludzie to najważniejsze aktywa jakim dysponujemy (...) firmy oraz poprawia jakość generowanych dóbr przy zmniejszeniu czasu potrzebnego do ich wytworzenia. Warto w tym miejscu zadać sobie pytanie jak poprawić relacje w pracy między wszystkimi osobami, które wspólnie tam działają. Imprezy integracyjne dla firm, choć często demonizowane oraz rozpatrywane w kategoriach niewiele wnoszących libacji alkoholowych, pod warunkiem, że są zorganizowane w przemyślany sposób, mogą zdziałać niemałe cuda jeśli chodzi o budowę oraz o rozwój pozytywnych oddziaływań (...)

Opublikowany przez Waldemar Kania | 2017/10/05

Ludzie to najważniejsze aktywa jakim dysponujemy