Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Ludzie to najważniejsze aktywa jakim dysponujemy

Artykuły powiązane: firma, impreza, integracja, poznań

Ludzie to najważniejsze aktywa jakim dysponujemy (...) znajdują. Obecnie daje się zauważyć zbytnie przykładanie wagi do wykonywania samych czynności związanych stricte z daną pracą jaką wykonujemy, podczas gdy znacząco kuleją relacje międzyludzkie, które pozostają często spychane na boczny tor lub są postrzegane przez pracodawców jako niewystarczająco istotne do działania ich firmy lub przedsiębiorstwa. Zapominają oni wówczas o tym, że zachowanie korzystnych relacji międzyludzkich w znacznej mierze przyczynia się do poprawnego funkcjonowania ich (...)

Opublikowany przez Waldemar Kania | 2017/10/05

Ludzie to najważniejsze aktywa jakim dysponujemy