Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Ocena jakości zarządzania ochroną środowiska i bez

Artykuły powiązane: certyfikat iso, iso 14001, norma iso 22000

Ocena jakości zarządzania ochroną środowiska i bez (...) W dobie rozwoju przemysłu i technologii priorytetem okazała się ochrona środowiska. Przy niekorzystnych zmianach klimatu i zanieczyszczeniu środowiska, społeczność międzynarodowa ustaliła procedury postępowania aby zapobiec awariom ekologicznym. Do kontrolowania i nadzorowania tych procesów służy właśnie iso 14001. Żadne przedsiębiorstwo nie może dobrze działać, jeśli norma iso 14001 nie jest właściwie wdrożona, bo nie otrzyma czegoś co warunkuje prawidłową pracę Firmy: certyfikat iso 14001. To gwarantuje proekologiczne (...)

Opublikowany przez Karolina Kownacka | 2018/04/24

Ocena jakości zarządzania ochroną środowiska i bez