Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Pracownia Badań Ekonomicznych

Artykuły powiązane: biznes, biznesplan, dotacje, finanse

Pracownia Badań Ekonomicznych (...) wspieranie gospodarki biedniejszych państw członkowskich. Również w tych tematach Nasza pracownia ma bogate doświadczenie i pomogła już zdobyć setki euro dla miast na edukacyjną działalność instytucjonalną oraz dla przedsiębiorstw na szkolenia dla pracowników. Firmy te, technicznie a także doradczo upraszczają proces starania się o pomoc finansową, rozwiewają niejasności unijnych przepisów, tłumaczą a także (...)

Opublikowany przez Karolina Kownacka | 2013/10/04

Pracownia Badań Ekonomicznych