Najnowsze

Jak najlepsza obsługa sprzedażowa klienta to wciąż nowe wyzwania dla pracowników działów obsługi klientów i zaangażowanych bezpośrednio w proces sprzedażowy. Specjaliści z renomowanych firm przedstawią metodologię konstruowania badań marketingowych przeprowadzanych przy pomocy tajemniczego klienta, tzw. mystery shopping. Dowiemy się, jaka jest skuteczność tych badań i jaki dzięki ich przeprowadzeniu wzmocnić pracę działu sprzedaży.

Powstanie E-sądu w Lublinie miało być panaceum na ciągnące się w nieskończoność proste sprawy o zapłatę. Tymczasem nastręczyło wiele trudności związanych ze sformułowaniem i złożeniem skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty - niewiele osób wie, jak prawidłowo sformułować taki sprzeciw i jak w związku z tym przerwać bieg postępowania nakazowego.


Kompleksowa obsługa informacji dla firm

Artykuły powiązane: analiza danych, narzędzia do pracy z danymi, oprogramowanie tableau

Kompleksowa obsługa informacji dla firm (...) O tym, jak ważna jest informacja, ludzie wiedzą już od chwili zrozumienia, że myślą, jednak dzisiejsze podejście do niej to już bardziej skomplikowana sprawa. Nie chodzi już tylko o pobieranie takowych, ale przede wszystkim analizę dostępnych i nie odbywa się już od dawna na zasadzie przerzucania stert dokumentów papierowych, lecz przeszukiwania i porównywania dostępnych w sieci internetowej oraz serwerach firmowych, różnorodnych danych. Oprogramowanie Tableau (zobacz webinar na (...)

Opublikowany przez Waldemar Kania | 2018/05/06

Kompleksowa obsługa informacji dla firm